Måndag

Nu.
   Det måste hända någonting. Jag vill: supa mig full, skratta åt ingenting, göra farliga saker, hoppa från en klippa högt över vattnet, åka båt i hög fart, stjäla saker, få en adrenalinkick, springa jättefort, göra illa mig, skratta lite till, åka iväg, åka långt bort, aldrig komma tillbaka, göra någonting oväntat, äta massor med sushi, dricka alkohol, vara sofistikerad, byta jobb, byta stad, hångla med en främling, träffa en kändis, spela gitarr, bada, klippa får, dyka långt ner nära botten, skrika jättehögt, hata någon, packa alla mina saker i lådor, spela hög musik och sjunga med, göra någonting impulsivt och bara
rymma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt igång. Skrik spring och hoppa i vattenpölen här utanför.

2008-08-04 @ 18:16:43
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0