Lördag

I en ångestburk där det är orkan. Det är inavel och alla ligger med alla och alla har varit tillsammans med alla och alla är kusiner med alla om dom inte är syskon. Inte konstigt att det blåser och alla är alkoholister.

   Imorgon stänger jag locket och går vidare. Tillbaka till en storstad där det är svårt att ligga med samma person och alla är narkomaner. Tacka vet jag Stockholm!
   Jag vill åka hem nu, nu räcker det. Även om jag alltid saknar det lite när jag inte är kvar. Men en helg räcker. Det är för mycket känslor här som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Så nu plockar jag av mig hockeyutrustningen och åker hemåt till en måndag och en vecka som jag redan har ångest över.


Välkommen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0