Onsdag

Ibland känns det som om allting vore uppgjort. När jag behöver dig är du aldrig där. När du behöver mig, är jag alltid där, jag släpper allt och går. Det känns som om du ger upp, utan att ens ha försökt. Det känns som om att du spelar ett spel. Jag är trött på att spela, dessutom tycker jag inte om att spela spel. 
   JAG ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR SPELET. JAG BEHÖVER LITE SANNING. GANSKA MYCKET SANNING. JAG VILL HA HELA SANNINGEN FRÅN DIG. JAG VILL HA DEN NU. OM SEX VECKOR ÄR DET FÖRSENT. OM SEX VECKOR FINNS DET INGEN ÅTERVÄNDO. DU HAR SEX VECKOR PÅ DIG. JAG VET ATT DU ÄR FEG MEN JAG STRUNTAR I DET, FÖR JAG ORKAR INTE VARA DÄR LÄNGRE OM SANNINGEN ÄR EN LÖGN.
   Inatt hatar jag dig.


Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0