Söndag

Tillbaka till verkligheten. 
   Hur ska det kunna locka när ingenting är som dom tror? Om jag fick bestämma över moralen så skulle jag bestämma att det räckte nu. Jag bestämmer inte, och det är långt till sanningen. Och jag har ångest över framtiden, hur lång tid kommer det ta att få mig på fötter när jag inte vill stå? Imorgon börjar den och jag är inte riktigt redo än. Jag tror aldrig att jag kommer bli redo när det gäller det här. Aldrig.
image23
Det har snurrat mycket musik den här helgen och jag vill citera varenda låtrad och ge till dig. Nu minns jag inte en enda. Jag vill ge dig så mycket. Jag vill ge dig allting som jag någonsin haft. Jag kan inte ge så mycket som jag vill. Jag kan bara ge dig mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0