Torsdag

I natt drömde jag att jag var på ett torg och där, på ena kanten stod Ewe och Martina och vände skivor. Jag minns inte vad det var för musik de spelade mer än att den var jättebra och att jag var så imponerad av dem båda. De rotade runt i en orange back med massa LP-skivor. Sen när jag vaknade funderade jag på varför jag drömde att dom spelade LP-skivor när jag vet att dom inte gör det.

I dag funderade jag på vad det är som händer. Jag tänkte att jag vill veta vad som händer så att jag kan anpassa mig. Men sen tänkte jag om, jag vill inte anpassa mig. Varför ska jag anpassa mig? Jag har faktiskt ingen lust alls att anpassa mig. Jag har så liten lust att anpassa mig att jag hellre säger tvärtemot, bara för att. När du säger ja, vill jag säga nej. När du säger stanna så vill jag gå.

Kommentarer
Postat av: M

Vad söt du är som drömmer om mig!

2009-02-05 @ 23:05:47
URL: http://tjugohundratalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0