Onsdag

Det här är nog ingenting till någon att förstå.
   Idag har det varit rosor och tårar, lycka till och vi ses till hösten och jag har stått som ett frågetecken mitt i vimmlet och lett och varit snygg. Ätit tårta, druckit vodka och malibu och pratat om kärleken och hur man förstör sig själv på endast onda plan. Vi har prövat våran allmänbildning, ni trånade efter Akon och jag förstod inte. Sen talade vi än mer om livet, om saker som borde brytas. Man borde våga bryta mer, säga "Nej vi hörs inte hej då" och sen är det tack och hejdå det är bra så. Jag vill inte ses. Jag förstår inte hur du kan se henne i ögonen efter det du gjort mot henne, men allt är ens eget val, ens eget samvete och jag vet att du har det dåligt på den punkten. 
   Sen tittade jag bort när du pratade med mig för just nu har jag ingenting till övers för dig. Ingenting att ge dig, ingenting som jag vill att du ska ha så jag tittade bort. Allting är upp till dig. Vill du ringa så ringer du. Det kvittar för mig för nu är sommaren är här och den är så jävla lång just nu. Och hela livet är långt och jag vet att jag hinner. 


Det är fyllesvammel på för mycket malibu och vodka men vart enda ord är sant. Jag vill att du läser det här.
Vart enda ord är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0