Torsdag

Det här fenomenet med att alltid få mest ragg på krogen när man faktiskt är upptagen är lustigt. Man blir uppraggad av de hormonstinna männen som dyker upp en efter en. Och jag är inte den som tycker om att neka folk, slå ihjäl drömmar, och framförallt älskar jag uppmärksamheten och bekräftelsen. Så ofta dröjer det rätt länge innan jag droppar "Jag har pojkvän" kommentaren. Om jag ens sträcker mig så långt. Ofta brukar jag försöka slingra mig ur innan dess, snällt ursäkta mig och glida åt sidan. Det är inte så att jag tycker männen/pojkarna är äckliga och helst av allt skulle vilja kräkas och gå därifrån, snarare tvärtom - ofta finner jag dem väldigt attraktiva och trevliga och jag skulle inte ha någonting emot att gå hem och ligga med dem, om det nu inte vore så att jag hade en helt egen man som jag ännu hellre faktiskt förhåller mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0