Söndag

Du ska inte gå omvägar för min skull. Jag vill att du ska gå precis där du vill, och inte vara rädd för någonting. Du är säkert lika livrädd som mig, men jag har bestämt mig för att växa upp den här sommaren. Och är man feg är man ingenting mer än en liten lort. Jag vet inte riktigt hur dialogen mellan Skorpan och Jonatan är, men, Astrid menar på att man inte ska vara feg, för då är man ingenting. Och jag är någonting mer än ingenting, så jag är inte feg. Jag vill inte vara feg. Jag hoppas vi kan vara livrädda ihop och sluta fega. Vi kan mötas på mitten?
Jag vill att du säger någonting.

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag hoppas att det löser sig för dig, tänk på att du skall må bra!

2010-06-14 @ 20:17:43
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0