Tisdag

"Du är utan tvekan den mest intressanta personen jag träffat på sjukt länge, mycket möjligt någonsin.. du är jordnära, intelligent, omtänksam, liiite random men helt ok ändå, sjukt underhållande att umgås med, lättsam att prata med.. helt enkelt bara totally awesome att umgås med. Det går liksom att ha en ordentligt konversation med dig, till skillnad från de flesta tjejerna som oftast är så fruktansvärt ointressanta som människor. De går på sina looks, visar upp boobsen lite, tror de är awesome och så fort man pratar med dem så vill man bara därifrån"


Blev lite boostad idag. Ganska mycket boostad.
Tackar så mycket för den. Och nu ska jag gå och spegla mig till kommentaren:


X säger:
jag sa iaf nej
när hon fråga om vi dejta  
då sa hon "synd, hon verkar cool"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0