Torsdag

Är bilägare, till en livsfarlig silvrig springare på 4 hjul.
Så på måndag börjar äventyret. Jag har hittat resekamrater som jag ska titta på berg och sjöar med. Sen ska jag sladda in på en flygplats, plocka upp en viss Oscar som jag ska ta med på vidare äventyr. Jag kommer sakna den tokiga gris-hunden Lily, NOT-FAIR-Jennifer och pappa Bill som följde med överallt för att titta på allt från avgasrör till blinkers, timingbelts och transmissions, och mamma Kathryn som ihärdigt och lugnt tog tag i allt. Och jag lovar, att jag ska försöka ta vägarna förbi west coast igen, för att säga hej, klappa hunden och krama alla, en gång till.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det är skönt att man kan gardera sina löften genom att slänga in ett "försöka" i meningen. Perfekt!



För allt blir ju aldrig riktigt som man tänkt det.



Tänker på dig, som vänskap är tänkt.

2010-09-23 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0