Fredag

Fan. Så jävla ingenting hela jävla tiden. Förstår inte ens hur tiden kan gå, för det händer ju ingenting. Blir knäpp, dör av tristess. Får man vara arg? Svära? Skrika? Det är något jävligt med den här staden, någonting med luften som gör det lite tyngra att andas, längre att gå, högre att hoppa. Det är något med den här jävla staden som gör att vi båda hyser agg mot varandra. Kanske bara måste infinna mig i ingenting och bara fokusera på att överleva. Fan.




Hur fan kan ni bo här? Hur kan ni stå ut med det här? Hur mycket droger käkar ni egentligen? För jag fattar inte! Jag vill skrika och gråta jag vill sparka och slå. Jag vill inte vara här jag vill bara härifrån. Klart som fan man var deprimerad. Bo i det här jävla hålet. Fucking jävla kuk Nynäs. "Jag vill knarka!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0