Söndag

Har nog börjat tröttna nu, blivit för gammal. Orkar inte slåss med sex andra i ett litet kök, ta kalla duschar, aldrig få titta på TV och bestämma själv utan att höra suckar och frågor om "are you really watching this?". Speciellt i ett hus fyllt med män. Jag kanske har en rå humor, och hakar lätt på i den manliga schargongen. Men ärligt talat är jag inte mindre tjej än någon annan tjej. Och jag gillar att kolla på mina skitprogram på TV som egentligen inte handlar om någonting. 

Jag börjar känna ett stort behov av att få bo i ett hushåll där jag får bestämma helt för mig själv. Bo med min man som tänker ungefär som jag gör. Skaffa den där hunden och köra runt i hans golf. Bara vi två. Och ja, jag är nog lite egoistisk ibland, snål, envis och elak. Det är nog för att jag tänker för mycket ibland.
nn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0