Lördag

Vaknade i  morse med vad jag trodde var en bakfylla som hette duga. Jag kunde knappt röra mig utan att hela kroppen skrek, och jag frös och svettades om vartannat. "Du är sjuk" sa någon, och jag viftade bort det med ett "jag blir aldrig sjuk, och med tanke på gårdagen så är det bara normalt att jag mår som en skjuten hund". Tillslut tog jag mig för att ta tempen. Den visade på ett gradtal som var på tok för högt för att vara normalt.

Sen drömde jag feberdrömmar. Jag drömde att jag låg inför döden när glassen tog slut. Jag minns inte vem som tog det sista men plötsligt fick jag dödsångest. Jag vaknade kort därefter och hyperventilerade, tills jag insåg att jag fortfarande levde, och döden var förhoppningsvis långt borta då.

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHA =P

2008-02-24 @ 12:45:18
URL: http://jenniefan.blogg.se
Postat av: F

feber gör en galen. läskigt.

2008-02-25 @ 00:57:49
URL: http://Http://fantomensdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0