Fredag

Imorgon börjar ett allvar som jag inte riktigt vet om jag är beredd på. Kanske dags att ta tag i det och slå mig igenom det. Efter allt är det inte så många timmar egentligen och jag har överlevt förr. Allting blir även lättare då jag har någonting att sträva efter. Någonting som man kan ha i tankarna och leka med när tiden går allt för sakta. Det gäller att koppla bort och ta in annat. Det gäller att få tiden att gå. image3

Jag ska dansa hela natten och i gryningen ska mina fötter värka och jag ska vara den lyckligaste människan på hela jorden om så bara för en sekund. Man måste fånga dagen, fånga tiden, fånga livet. Och få tiden att gå. Ibland önskar jag att den stod still, jag kanske önskar för mycket?
    Säg till om det blir för djupt, säg till om ni drunknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0