Torsdag

Inte en enda promille i kroppen, bara blod i mina vener. Nu kommer tristessen och ångesten. Den kom smygande redan i förrgår och har börjat äta mig inifrån. Jag är rastlös och ingenting är riktigt roligt. Jag är glad men orkar inte skratta. Jag vill skratta men har ingenting att skratta åt.
   Vi har ätit ost och druckit vin, poppat popcorn, hinkat öl. Spelat TV-spel och kollat på porr, lekt rymdvarelser och ätit chickibitts, frusit på balkongen och svettats i soffan. Ändå är det inte tillräckligt. så fort det tar slut vill jag ha mer. Jag vill så desperat ha mer hela tiden. Av så mycket så det blir till allt så att allt tar slut och sen finns ingenting kvar mer än abstinensen och tristessen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0