Lördag

Igen. 
  Ska det fortsätta sluta såhär blir det ingen mer alkohol. Jag orkar inte med det här. Dom som har orkat bry sig orkar nog snart inte göra det mer. Vem orkar bry sig om sånt här? Jag vet inte vart det kommer ifrån, så jag kan inte förklara. Hur förklarar man innehållet i ett hål? 
   Vad gör jag nu? Den enda lyckan som fanns i mitt liv tornar ut i tårar. Jag vet snart inte längre vart jag ska leta, eller vad jag ska pröva. Snart blir jag desperat. När som helst nu. Jag orkar inte ha det såhär. Det var bra den här veckan. Den här veckan överlevde jag utan större problem. Nu kommer en ny, och jag är inte redo, inte efter den här natten, efter den här natten är jag inte redo för någonting. Efter den här natten ökar bara känslan över att inte vilja vara med längre. Att inte vilja alls. Att inte vilja någonting. Att bara vilja härifrån. JAG MÅSTE HÄRIFRÅN. Jag måste klippa alla banden. Säga adjö till alla dem jag älskar. Vända om och våga gå.


Kommentarer
Postat av: Moxley

Men vafan! Försök att leva i ett jävla u-land din mes! Du har ju ingen anledning att klaga. Se dig runt så märker du att du har de bättre än vissa andra. Så sluta va en sån jävla mes! De kunde va värre.

Tänk efter vad som betyder nåt för dig och uppskatta det. Slösa inte bort ditt liv med att sörja för saker som egentligen inte spelar nån roll. Njut av det liv du har istället...

2008-06-07 @ 02:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0