Fredag

Förlåt för att jag sliter er alla isär. Förlåt för att jag inte klarar av att hålla ihop mig själv vid vissa tillfällen. Förlåt för att jag oabrutet tvingar er att göra omöjliga val.
   Förlåt för att det har blivit såhär och förlåt för att jag är så svag. Förlåt för mitt veka hjärta som brister för ingenting. Förlåt för att jag inte gråter fast jag borde och förlåt för att jag har gråtit. Förlåt för mina svaga knän som inte kan stå rakt, mitt hjärta som ömsom slår för hårt ömsom slår för lätt. Förlåt för alla delar i min kropp som bara slutar fungera när det inte är som det ska. Jag önskar att jag kunde stänga av allting, men det kan jag inte, förlåt.
   Förlåt för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0