Söndag

Några till underbara dagar har passerat.
   Jag har sett Norges vidder, krokiga vägar, höga berg och djupa dalar. Badat i fjordar och i älvar, åkt skidor och träffat kusiner och kusinbarn och mostrar och morbröder och vänner. Dom har varit fartfyllda flängfyllda och hoppastudsmatte energiska. Jag börjar fundera på när min energi ska ta slut, jag hoppas att den aldrig gör det.
   Landade hemma i mitt tonårsrum, klev in och ut, gick vidare på nya äventyr och fester. Ramlade runt i natten med en lampskärm på huvudet och en av världens bästa människa ramlade med mig. Ramlade i säng för sent och vaknade för tidigt och klivit runt i ett vakuum hela dagen. Nu borde jag ta tag i mig, i packningen, för imorgon åker jag till Hultsfred och nya större äventyr. Vem vet när det här ska ta slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0