Fredag

Hur hade det varit att vakna upp bredvid T istället för C varje morgon? Hur hade mitt liv sett ut om jag varit med J? Hade jag varit lika lycklig om jag planerat mitt liv med M? Vad hade hänt om jag den där måndagen gått hem med J, och inte gått till C dagen efter och bett om ursäkt?


Jag hade kanske inte varit här, där jag är just nu. Med en man som får mig att inte bara tycka oändligt mycket om honom, utan som får mig att älska mig själv. Som lindar sina armar runt omkring och jag skulle kunna vara mitt i ett krig och ändå känna mig trygg. Visst att jag har varit med vackrare män, längre män, större män, men ingen av de männen är som den här mannen. Ingen har fått mig att må så bra med mig själv, fått mig att vara oändligt uppskattad och glad. Jag dör aldrig av saknad, men jag längtar alltid efter att få komma hem från jobbet för att prata och skratta med honom, linda in sig och somna ihop.

Kommentarer
Postat av: Antwerp

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-08 @ 10:14:59
URL: http://antwerp.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0