Måndag

Jag har inte talat om för honom att jag älskar honom. Jag tänker på det varje dag, och varje dag samlar jag lite mera mod. Snart ska jag säga det. Hitta ett bra tillfälle att öppna upp och ge bort mitt hjärta. Lite rosaskimrande, ljuv musik, en solnedgång, rosé och nya underkläder, för det är ju inte varje dag man får ett hjärta i present! Kanske att jag hoppar över allt och bara ger bort det, stoppar det försiktigt i hans ficka när han inget märker. Låter honom upptäcka det själv. Kanske titta länge in i bruna ögon och säga "Jag älskar dig". Han skulle inte förstå det, så jag skulle bli tvungen att översätta, säga det igen, "I love you". Kanske finessa till det med hans modersmål, "Je t'aime". Eller bara skrika rakt ut.
Jag ser bebisar och bröllop med den här mannen. Det finns ingen som honom. Ingen.

Kommentarer
Postat av: Joel

lovely :D

2011-06-10 @ 22:46:08
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0